Werken en leren op onze school

Werken bij EduMare
Onderwijsgroep EduMare is een toekomstgerichte, lerende organisatie. Vanuit een breed gedragen visie en heldere doelen werken we iedere dag samen om het onderwijs elke dag een beetje beter te maken. In een professionele cultuur streven we van goed naar beter. We voeren hierbij de dialoog en bieden onderwijstalent volop loopbaanmogelijkheden. EduMare voert een actief loopbaanbeleid en heeft daarnaast een bovenschools schoolopleider als centraal aanspreekpunt voor stagiaires, LIO-ers en startende leerkrachten.

Ben je als onderwijsprofessional toe aan een volgende stap of andere omgeving? Of ben je als starter op zoek naar een eerste baan met persoonlijke begeleiding en coaching? Ontdek dan alle vacatures op onze Werken bij EduMare site!

Stage lopen bij EduMare
Ben jij een leerkracht in opleiding (LIO), studeer je aan de Pabo of volg je een WO-opleiding?
Neem dan direct contact op met onze bovenschools schoolopleider of onze interne schoolopleider.

Onze bovenschools schoolopleider is mevrouw C. (Conny) Maurmanns. Zij is te bereiken via: c.maurmanns@edumarevpr.nl en informeert je graag over de mogelijkheden.

Doe je een andere opleiding en ben je geïnteresseerd in een stageplek op Het Overbos? Neem dan contact op met de interne schoolopleider Aleid Julien. Zij is te bereiken via: aleid.julien@edumarevpr.nl